Posts

Showing posts with the label UiTM Kuantan

Buffered Earning ke 2 ribu sebelas ratus enam puluh jutaan

Image
Ngeh..ngeh..ngeh.. salam sejahtera dan salam satu malaysia kepada siswa dan siswi di blogger ini.  Pe hal plak aku jadi mcm bengong ni. Mungkin sebab minggu orientasi dah habis dan aku agak kangan untuk jerit  PANTAS SISWI PANTAS! PANTAS SISWA! Pergh.. garang kot.  Garang garang jugak, blog aku ni dah macam sarang tikus tak leh beranak dah aku tengok. Tak ada masa kot aku duk kat sana. Tidur kul 2.30 pagi bangun sebelum kul 4.30 pagi. Eye bag aku dah nak sampai ke lutut dah ni. What should I do bebeh?  Tp aku still tak kecewa mana dengan jumlah visitor aku sebabnya tak adalah melampau beno teruknya. Masih mampu merangkak untuk menuju ke atas. Gile pulak ayat aku pagi pagi buta ni. (dah kul 9 kot) Sebelum aku bukak belog aku yang dah berdebu ni aku bukak nuffnang dlu.. Dapat lagi buffered earnings yang ke-2 . Walau aku tahu ramai korang yang dapat, aku tak kesah bebeh, aku just nak cakap part aku je. Dan aku tak sabar dah ni nak update belog. Pesanan bua...

minggu terlebih mesra antara siswa dan siswi [MMS]

Image
Minggu Mesra Siswa UiTM atau biasa shortcutnya MMS. Memang terlebih mesra MMS ni, hampir korang nangis-nangis nak balik ingat kat mak.   Apa ada dengan MMS ni? Objektif kebendalah program ni kan. Ok bebeyh, kat sini ain nak conteng-conteng sal MMS sebab ramai sangat yang search belog ain ni untuk tujuan berkenaan. Lagipun junior batch ain dah kena ragging kaw-kaw ngan senior kitaorang. Agak bertuah sebab ain dipilih sebagai salah seorang OC bagi UiTM kampus Kuantan sesi 2010 ni. Adik-adik CHANTEK dan KACHAK yang berjaya memasukkan kaki dan kepalanya di UiTM Kuantan bagi Asasi Law dan TESL nantikan kemunculan OC Ain yang bakal mengganas!!  click sini  untuk maklumat mengenai OC. UiTM Kuantan, korang punya MMS di UiTM Jengka ye, kampus khazanah alam. SANTAP AN un tuk junio r Barangan yang dinasihatkan untuk dibawa 1. Tudung hitam (supaya sentiasa dalam keadaan sopan ye) 2. Kain hitam (korang boleh pakai kain skolah yang warna hitam tu, baju batik RM30 beli masa da...