September 7, 2010

sunguh marah !.!

sungguh marah dengan semua yang terjadi !!

1. I hate being treated like a bibik in my own house !

2. Stop putting your bloody begs in my room !

3. My phone is not that expensive tp its still mine la idiot !

4. Aku nak makan apa , tak nak makan apa , kau nak kisah apa !

5. Jangan sebok2x nak ubah suai rumah barangan rumah aku la shit !

6. Laptop aku ni bukan untuk anak-anak korang yang perangai macam bapak idiot !

7. I'm not your driver !

8. Teach your sons how to behave politely !

9. Sunatkan mulut anak yang kurang ajar macam mak dia tu !

10. Tolong la cepat-cepat balik !

T____T
Semua dah diluar kawalan dan aku sungguh marah. Give me the strength :')

4 comments :

aQuE lAh AqUe said...

agak scary care anda mrh...nmpk gaye mcm sanak saudare jerk..pape pown,,bwk bsabar k..chill..=)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sepupu2 ko yang mana ni? muahahahaha. weh, mari jalan raya umah aku naa..

Epy Ain said...

@aQuE lAh AqUe

hehe
mmg scary :)
ni pun xilang lg

Epy Ain said...

@e.l.i.s.s.m.i.e

spupu baling hang la~
hehe..
nnt la nak p msu jumpa la kiter 'kowt'