Hidup itu Indah :*

Assalamualaikum..

See... blog updated pepagi buta !

Sekadar memori untuk di kenang pada tahun-tahun mendatang :)

I just woke up from my beauty talaga sleep when I'm supposed to complete my Microteaching research yet I'm here updating my blog after several time edit - delete - edit - delete my FB status ! I really need to express something but then I think.. It's better I write it here <3 Right now, my new room mate is sleeping soundly in the living room and few hours ago I had a very pleasant conversation with Kak Na..

Kebelakangan ni byk kongsi masalah cerita hidup dengan Kak Na sebab sekarang kepercayaan saya........ *error* error* .. hurm .. herm... :) percaya pada naluri dan pemerhatian saya.

Apa yang sebenarnya sy nak luahkan cuma ni je :

Kawan yang saya sayang,

Sayang saya ni pada awak sampai saya sanggup tutup mata dengan perbuatan awak dan saya simpan rasa kepercayaan yang sebenarnya dah kosong untuk awak. Saya harap suatu hari nanti , awak akan panggil saya dan cakap yang awak menyesal dengan apa yang awak buat selama ni. Awak selalu nasihatkan orang lain dan saya harap panjangkan kebergantungan awak kepada Allah. Awak sekarang dah jadi orang lain. Saya nampak tu. Awak tulis di muka buku, kita harus pasrah bla bla bla. Tapi awak sendiri bagaimana? awak hipokrit sekarang sayang ;( u're not being yourself. 

Membebel over and over again.

Sebenarnya untuk diringkaskan saya ingin mengatakan ini

"Hey anda.. p cermin diri tu sikit and jangan jadi desperate sgt !"

Atau sebenarnya saya ingin katakan

"Kamu.. I care bout you"

atau sebenarnya lagi...


"Friends forever"


Bengong nya aku malam ni.. whatever sebab mata half ngantok half segar. Lusa akan cuba jadi individu yang lain untuk PMC dengan slogan :-

Saya individu yang terkawal dan sabar.. dan baik hati ..... uhuks!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN