Kawan 'bite' kawan.

Assalamualaikum.

Miss my belog so much !!! xoxoxoxoxoxo

Tak boleh stop myself from updating this lovely blog since the wifi sangat laju dan pantas macam arnab mengejar semut api. releven sgt?

Macam Harith Iskandar (Lawak ke der 2) said, perempuan ni ada macam benda yg bersarang dalam kepala, tetapi lelaki.... kosong... kosong... kosong (echo thp max).

At this moment, sepuluh jari ni nak sangat tulis isu kawan 'bite' kawan.. Ah, caketnya -_-' caket aty bila kena, caket mata bila pandang, caket telinga bila dengar, caket otak bila fikir.

Kawan 'bite' kawan pakai gigi besi made in China!

One of my sisters in Shah Alam always pesan Ain untuk sentiasa berhati-hati dengan semua orang dan this particular person yang digelar manusia-terhebat. Katanya naluri dia kuat mengatakan ada sesuatu yang tidak kena dengan manusia-terhebat ini. Ain ingat kata-kata kakak ni tapi bila dah rapat sgt dgn manusia-terhebat ni, kadang-kadang ain lupa untuk bersikap berjaga-jaga.

Baru-baru ni, ain TERASA macam dia nak tikam belakang. baru terasa dan macam ...belum tikam lagi ok, sebab pisau tak lut ! hehehe

Pastu kakak ni bgth " ko ni tak pnh kena 'kawan makan kawan' ke ?


It took me at least 3 days to think of it and I got the answer....

Yes.. when I was studying in secondary school... kelakar sebenarnya dan tak faham kena nak jadi macam tu. Rasanya macam jeles, sebab jenis kawan macam ni... dia tak suka tengok kawan dia lebih dari dia,, happy daripada dia,, bahagia daripada dia.

ANNOYING

Kenapa nak jeles dan iri hati ? Allah dah aturkan yang terbaik utk hambanya.. serah pada kita untuk usaha, berdoa dan tawakal. #sedih

"Jangan sedih kehilangan barang yang bukan hak kita" <-- dalam much kata-kata ni kan? So, segala perkara dalam dunia ni adalah pinjaman. Apa hak ain nak marah kamu untuk ambil ia dari saya. Saya tak marah dan tak layak nak menitiskan air mata sebab bagi saya persahabatan kita lagi baguih.

Tapi sekarang...di mana saya nak letak persahabatan kita ni ? :)

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN