Dulu masa berjalan, Hari ini masa berlari.

Assalamualaikum.

It's been awhile since last I edited the whole thing about this beloved and precious blog. I miss it. Part of my harta karun is this diary of mine. Untuk anak cucu baca esok-esok dan kenali siapa nenek mereka ini. Duh! 

Harini mood edit muncul sebab teman suami pergi kampus, Management and Science University (MSU). Dah lama tak menyinggah selama mungkin sejak habis praktikal di SMK TTDI Jaya bulan Mei haritu. Anak-anak murid ku, nanti teacher update pasal kamu ye. Rindu budak comel 4 Zeta dan 4 Neutron. Comey ke? =) Tengok teacher la kan.

Satu hari di MSU, dari u-cafe ke cinnamon cafe, ke library, ke surau. Payah nak jumpa muka-muka lama. Semua brand-new-look. Dulu, masa jadi konon-artis-sangat kat MSU, pergi mana ada orang tegur, pasti ada yang ajak lepak. Rindu korang sangat-sangat tau tak! Hati ni rasa nak jerit masa duduk dekat cinnamon cafe sorang-sorang. Boleh tak bila aku pandang kiri aku nak nampak kawan-kawan facilitor, pandang belakang nak nampak lecturer-lecturer TESL yang dah lama tinggalkan kampus tu, pandang kanan tengok kawan-kawan sekelas, pandang depan ada kawan-kawan kenalan dari pelbagai event dan kelab. Kampus masih sama, malah makin cantik siap ada kura-kura 2 ekor tapi tak sama, tak meriah. Tanpa kawan-kawan, sahabat-sahabat, ukhti-ukhti, akhi-akhi (erk??? hehehe... tak ada ok! ni laki aku hempok jap lagi).

Rindu-rindukanlah diriku
Sepanjang hari-harimu
Sayangku...

*feeling lagu kat blog ni sambil menulis*

Sekarang ni, aku tak kerja. Menghitung bulan nak timang anak. ihik_ihik_ihik_ihik *gelak itik*. Doakan lah saya sihat walafiat. Tapi alhamdulillah, walaupun rezeki belum ada untuk kerja, bisnes online dengan suami boleh tahan juga. Rezeki ngantin baghu op? Cuma kena kerja lebih keras. Dan tak sabar nak tunggu Hari Graduasi MSU tahun depan. Nak naik pentas! Amek Scroll! *mood : sarat*

Dan sekadar nak penuhkan gambar di coretan kali ni. Saya selitkan gambar dak Hajar sebelum beliau berangkat ke Colorado dengan titisan ayaq mata yang berjurai-jurai. Belajar rajin-rajin budak comel.



Dah lama sangat tak membebel, panjang pula tulis kali ni. Harap-harap dapat mula berblog lagi. Saya rindu blog saya. Tambah pula ada bisnes sekarang. Saya harus dan mesti rajin untuk berblog.

Sekadar coretan dimalam hari. Harap-harap dapat jejak kawan-kawan blogger semua. Saya sudah hilang akal nak cari kamu semua.

Tiba-tiba rasa nak makan nasi minyak ayam merah. Slurp!!!!

Comments

Anonymous said…
Ain! Dah preggy ke?! *teruja, teruja!
durratulaien said…
hehe.. sape anon ni ^_^
alhamdulillah.. saya pun terujer

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN