February 21, 2010

derita aku

Benda yang plg xsuke ak nak ckp..
Hurm... 
hrpan... tiada yang membaca.. mendengar.. melihat..


Sedey jer rase bila kte xdiperlukan..
Hurm....
Rasenyer... Dia xikhlas pun nak kawan... sebab tuh dia cume carik ak tyme perlu jer,,,
Ak tau tuh... N ak rase kwn2 pun tahu yang ak xsuke kalo korang contact ak tanpe sbb...
Tp dia neyh.. hurm.. Dia bukan la kawan baek ak... tp ak mmg sedey ngan cara dia...
Ak rase ak xpnh pun diiktiraf jdk kwn dia..
Nyesal plak slame ni ak sll pk nak tlg dia.... Ngan org lain pun mcm tuh..
W/pun ak sakit aty ak ttp tlg kwn ak..


Hurm, sshnyer nak nilai sebuah persahabtan...
Maybe sekarang dia dah dpt ape dia nak... Alhamdulillah...
Dia xperlukan pertolongan ak lagi...


Ak pun.... xnak lg sakitkan hati sendiri...Xnak terusan berfikiran negatif..
So, w/pun ak tau ko xkan pnh bace blog ak neyh..
Ak nak ckp... ko seorang yg sgggh mementingkan diri sendiri!!!!!!!!!!!!!
Hope one day, ko sedar ngan ape yg dah dilakukan....

Terciptanya kenangan indah bersama teman-teman uitm dengan kerelaan hati sendiri...
Syg korang! :'(

2 comments :

UniQueStarfish said...

ad kwn yg baik, ad kwn pure2 baik .
once kite taw, die just na gunakan kite . better tggl je kwn cam 2 . jgn bg muke sgt kat org . xmustahil die bley tikam kite dr blakang .

ainhamzah said...

^_^
ad kwn yg tyme ssh je cari kte..
dunia...dunia..