July 3, 2010

ada berani ke nak check keterunaan korang

Pagi-pagi ni aku bukak kosmo! online setelah sekian lama aku tak melangut depan laptop kesayangan aku ni. Berita yang paling aku suka hari ni adalah pasal teruna! Ingat dara je ke luak, teruna pun leak jugak tau. Luak dari segi bintik merah kat telinga korang bagi yang dah tak teruna.



Ni adalah melalui kaedah akupuntur. Kerana kepakaran Pham Thi Hong ni beberapa orang lelaki dah dibebaskan atas tuduhan merogol. Betapa untungnya mereka tapi bintik-bintik merah di belakang telinga si 'teruna' tu tidak akan terjejas sekiranya mereka melakukan perbuatan terkutuk sesama jantina. Selamatla korang ye! Ni  gambar orang yang dah tak ada bintik-bintik merah di belakang telinga dia.

Disabitkan kesalahan merogol dengan budak bawah umur.

note book : singgah la kosmo! online selalu.

8 comments :

yo87 said...

erm, bleh caya ker? hehe ;p

i'm the girL said...

isk isk isk isk betol ke? (",)

::ienafazlyna:: said...

1st time dgr..bagus jugak yep

Epy Ain said...

@yo87

boleh je kot sbb xkan nak terima g2 je kan.. xtau la ain

Epy Ain said...

@i'm the girL

berita ni btl la.. :)

Epy Ain said...

@::ienafazlyna::

ain pun first tyme dgr neyh

@ien_R@z said...

new info nieh.. hehe.. tak pernah tau pon.. pasnie klo nk kawen bwk bakal suami g check dulu ya.. hahaha..


larikk.. =P

ASaDa RyutaRo said...

erkk! ade pulak yg semacam ni.. hurmm...