lif KBM yang cap ayam

Ni nak ulang balik peristiwa bernanah dalam hidup siswi ain selama minggu lepas yakni hari Jumaat lepas. Petang tu budak kelas ain ada kelas kat KBM (Kampus Bandaraya Melaka) floor 15. Macam biasa KBM ada 4 lif yang disediakan untuk pelajar dan salah satunya dikhaskan untuk staf pada jam 2.00-2.30 petang.


Lovely friends!

Lif pertama dah terbukak dengan seksinya tapi tak dapat pulak nak mencelah masuk sebab lama sangat dibiarkan terbukak so hanya 5-6 orang yang dapat masuk sebelum pintu tu tertutup dengan sendirinya tanpa dapat di tahan-tahan lagik.

Lif kedua pulak dah bukak tapi still kitaorang tak dapat mencelah sebab yang kat dalam tu pun dah mampat ! padat ! melekat ! <-- ayat pengarah kampus bagi yang suka pakai ketat-ketat.

Bila lif untuk staf tu plak di buka, berpusu-pusu siswa siswi ni naik and tiba-tiba dengan pintu lif yang terbuka  lif tu turun dengan perlahan-lahan. Punyalah cuak masing-masing dan yang paling penting mak cik guard yang ada kat dalam tu pun macam cuak (andaian ain je kot). So, masing-masing dah cuak dengan tinggal 3 minit lagi sebelum kul 2.30 ptg,

Ain dengan 5 orang lagi member pun decide merangkak ikut tangga dengan kitaorang yang pakai baju kurung tau! So, nak cakap je... tolong la jangan wat hal lagik lif oi.. kurus kaki mak macam ni!

Mazlina and me

Comments

Keyyah said…
alahai ciannya ain..
dugaan..cobaan...
sabar ye dik..hehe
SweetyMui2 said…
kalau naik satu tingkt xpe jugak..
kalau dah 2 tingkat..ok mane lif mane?
hehehe
em..nk wat mcm ne kan, kalo x de lif lg haru sbb, as uitmss (lendu s alam kbm) mmg kbm je la yg ade lif bndingkan itm lain, one of my meber sngup jugak naik smpai tgkat 11 keatas..eventhough baju kurung, ankle boot or stilettos..
puase pon sempat naik tgge.. :)
Eliss said…
nga2, aku pegi uitm kbm hari isnin-selasa ni.
cbnwhjcd said…
de fb x?..byk bnde nk tny sal blog..hehe..houp xmind..
Adeq Aien said…
nak tanya? erm.. add kat fb Epy Ain tapi sblum tuh cakap la awk sape lau x xapprove lak nnt

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN