huruf gabungan yang mengerikan

8 Julai 2010 adalah hari yang teramat cuak bagi aku dan sahabat-sahabat yang dikasihi. Kenapa aku cakap macam tu? Sebabnya hari ni salah satu penentu masa depan dah kuar. Tapi belum ada kekuatan nak semak. Huruf gabungan yang menakutkan, apa tu? H.A.N.T.U ke? oh! katakan tidak pada itu.









Dah nampak tak pengawal keselamatan yang hot dan seksi dengan huruf gabungan tu? Tu la huruf gabungan yang mengerikan atau dengan lebih formal lagi dengan gambar di bawah ini.


Sebelum mengakhiri entry ni nak thanks kat ASADA sebab pilih Epy Ain as one of the winner untuk contest gambar best by Asada dengan gambar ain yang pertaruhkan tu. Actually tu my feveret student. Nak tau gambar apa? sila PICIT SINI .

Juga thank kepada sis NINI sebab bagi ain menang untuk Painting Da' Rainbow Giveaway. Sila PICIT SINI untuk mengendap. Tak sabar nak join giveaway lagi dan menang wang besau!


Comments

Nieyla Nadia said…
hehehe...actually,nieyla pernah amek MUET nie tahun 2007..Peh...cuak gler bler dpt result...dpt BAND 2 jer..next time nak try amek lg...lgpun,susah nak dpt BAND 3 ngan 4...gud luck!
Eliss said…
aku cukup2 makan ajer dulu, band 4.seb baik buleh amik degree.
Namio Oo said…
tapi tidak bagi saya.. ari yang paling bermakna tau.. hehe..

all bloggers here..jom amik award kat my blog..award untuk semua.. coz today very special day..heheh..come!!!.bleh jadi prince and princess tau!!

http://since-8-july.blogspot.com
aien said…
good luck... ^__^

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN