kau bukan untuk ku . . .


    Perubahan !!! Sebelum aku start entry emo aku, meh kita share something new about me.. new kah? no komen la. . Pasan tak? Slim sikit aku sebab hari-hari nak kena jalan 10 mnit nak p MSU. Kan orang kata kalau nak kecikkan sket pinggang tuh at least jalan 2000 langkah dalam sehari. So, mekaceh la tapak kaki aku sebab dah banyak bekerja untuk pinggang aku. Dan secara logicnya memang gambar ni aku amek dalam toilet MSU. Cantik kan? I mean, toilet tu la.. 5 Stars man ! haha.. (Jam tu besar kan.. )


    Peubahan lagi ! Aku dah kembali single menyingle . . .  Kalau korang perasan before this ada aku taruk picha dia tuh dekat blog aku, thats the proof aku tak main-main ngan dia, tapi jodoh kami tak ada. Bukan senang untuk aku bagi kepercayaan pada seseorang and bukan senang aku nak bukak hati aku ni. Tapi pelik macam mana aku boleh jatuh sayang ? Biar je la, dah lepas biarkan aje. Aku tak nak buruk kan dia tapi if u read this I'm really sorry, there are no 2nd chance for you. If you still wanna be my friend, then I can accpet it :)

    Bila aje aku tuka status menyingle kat fb, kawan2x aku ramai yang like. Sebab diorang cakap, diaorang tak suka tengok aku versi jiwang. Aku kan sempoi. Aku tukar status in a relationship dulu pun sebab dia. Sume aku buat sebab dia walau aku tahu mesti kawan-kawan aku tak suka. Ye lah, aku kan sekolah agama :) <--- tak percaya sudah~

   So sekarang aku akan mulakan hidup aku sepertimana mula-mula aku masuk MSU. Tadi aku bukak kawan senior aku punye fesbuk, dia dah kahwin !! Sweet sangat and itu buat aku realize, perkahwinan adalah satu hubungan yang betul-betul strong. Aku tak cakap couple ni negative, aku pun tak rasa yang aku benci lelaki sebab dia ni. Maybe ni pengajaran bagi aku untuk next tyme. Pilihlah seseorang yang mampu membimbing kita. Mak cik aku pernah cakap, kita wanita tidak kuat untuk membimbing seorang lelaki dengan kudrat kita. Maksudnya? haha.. orang yang pernah rasa je tahu kot. Sabar yea.. :>

Comments

emieysandra said…
pasti ade yg terbaik utk awk!
stuju sgt..'perkahwinan adalah satu hubungan yg strong'..but, i pun couple T__T
Adeq Aien said…
@♥-- emieysandra --♥

couple is not wrong 4 me..
dah hati suke kan..
=> juz perlu jujur antara each other..
dan couple selama mana pun xkan mampu tndingi prkhwinan... an an an
::melur:: said…
sabo ye..jodoh x smp lagi le tu...bahagia berkasih ni x kemana..tp bahagia dengan hubungan yg halal dengan berkat org tua agi pasti hubungan berkekalan.. :)
Yasmin Khairani said…
takpe lah...ada yg lebih baik mungkin... :D
aien said…
kalau ada jodoh tak kemana.. kan? hehe

chill ya!!


single pun best gak! heee
Anonymous said…
ain cool!
Adeq Aien said…
@::fatihahanapi::

yup.. berkat tuh penting..
thanks :D
Adeq Aien said…
@miss minn

amin.. thanks minn
doakan yg terbaek utk all
Adeq Aien said…
@cik @!en

yup..
ada pepatah kata..
kalo btl kita syg something..
let it go, if it is really urs then it will come back.. haha
Adeq Aien said…
@Liyana Jamaluddin

thanks yana..
:D
lurve u!

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN