sebok dan menyebok. . amat seronok



Taken by : me
Edited by : me
Model : 2 je bukan me :) (Amalina)

Bangun pagi-pagi dah online tanpa breakfast . . .Hakikatnya online itu memang penting. .  ("___")

Arini duk umah sorang-sorang sebab cousin tersayang aku, Mimi dah pergi kerja kat Subang awal-awal pagi lagi. Takut? Tak pun sebab aku dah pasang lagu giler kuat dan jiran-jiran pun ramai walau sorang pun aku tak kenal dan tak sebok-sebok nak kenal.

Pe yang sebok dan menyebok? Terbaca pasal Rozaliya ngan Helmi akt Kosmo! Dah tiga hari asyik cerita diaorang je. Bukan femes sangat pun tapi dah hakikat orang ni mesti nak tahu kisah selanjutnya. Mementanglah cun. Tapinya, budak kat bawah ni lagi cun la kot. Memang cun, xde kot-kot.


Kat sini aku nak sebok-sebok sikit, sikit aje la kot. Sebok nak bagitahu korang pasal cinta sejati. Jiwangnya aku !!! Ey, sungguh tak aku la. Tapi just nak share video clip ni yang aku rembat lam facebook. Sentap + Syahdu + Sedey =3S. Aku cinta sejati? Sorry la, malas nak komen tapi congrat la untuk kawan-kawan aku yang dah tak menyingle tuh. tanpa disedarikan. Sungguh tak sangka.

yAn + sYafIq

AtAi + HaFiZ

MieJaH + nOr AzrUL

FatiN + nAieM

Semoga happy selalu. . . .




I love this but I hate how it ends this love story =)


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN