coretan penganggur tehormat








Tersandar aku sendirian merenung jauh ke luar jendela. Masa seakan lambat bergerak membuat aku tidak keruan menanti saat diri diterima. Diterima oleh IPTA-IPTA. aku merenung lagi, melihat keponakan aku menyiapkan kerja-kerja rumahnya. Ah, tak ingin aku la pulak aku sibuk begitu. Melihat kereta aku yang cute, comel dan ayu macam tuan dia membuatkan aku ingin terus drift kemana sahaja hati ini ingin pergi. tapi apakan daya, waktu pagi ku kini lebih selesa di luangkan bersama katil empukku. malamku pula dihiasi cahaya laptop high-performance. ku edit belog aku dan belajar dan terus belajar. dek kerana minat ak rela bersengkang mata siang dan malam demi belog dan tidak ku lupa kekasih hatiku,tiada galang gantinya.. bukumuka-facebook.

Aku tidak ingin terus diselubungi pengguguran pengangguran.. Oh tidak! Aku ingin bekerja bagi menampung kehidupan anak-anak tekak ku dan bagi mengganti elaun yang telah ak habiskan dengan begitu sahaja. Tapi tak mengapa, SE kini dalam genggaman.

Aku kini pengganggur tehormat!!! Bangga kah aku?



..Switch mood...


Papepun enjoy jer.. haha!!!!
















Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN