March 15, 2010

Lelaki Suka Memerhati Wanita

Td, mase Ain bukak www.iluvislam.com, i spotted 1 forum, Ain ni mmg jenis ske nyemak kat forum2. Tp betul2 tertarik  dengan tajuk.... LELAKI SUKA MEMERHATIKAN WANITA...

Komen yang selalu  sy dgr....

Makhluk 1 : Pompuan pakai seksi sgt laki tengok je la..

Makluk 2   : Pompuan tuh yang ske tarik perhatian, kalo laki ensem layan, kalo laki muke cam ntah pape mesti korunk ignore + jeling  tahap meludah

Makhluk 3 : Pompuan xlayan laki diam ar lame2

Pedihkan  kawan2?? ( to all my ‘kawan pompuan). Tapi ade jugak yang back up

Makhluk 1 : Pakai sopan pun laki ngorat jugak. Mmg jenis xleh tgk pompuan

Makhluk 2 : Laki hensem xkacau org biasenyer melainkan dia mmg xlaku..

Makhluk 3 : Dah lame dia tp layan jugak. Xreti bahase . Tuh beberape komen je yang sempat Ain cekau.. Bdw, ni komen ain..

Mmg fitrah, laki mudah tergoda dengan wanita kan. So, bagi kaum  hawa, pandai-pandai la kte bawak diri dalam hidup ni. Yang penting jangan mudah terjebak dengan apa-apa yang membawa diri kepada maksiat.

To all my friends, I wanna advise you not to going out after 8.  ( xpecially uitm kuantan’s students). Beware of the dogs!! Real dogs ok! Not that ‘ buaye darat’.  Next, jagalah aurat. Nobody’s perfect tp same2 la kte brusaha menjadik yang terbaik.. Erm .....Thanks to my roommate –Azreen Farihah for ur advices! I heart U !!

Conversation sy n kazen sy...

Ain : H*****, pandangan laki ni tajam an?
Mr. H : Ko rase?
Ain : Tajam kot.. kawan ak tuh skali pandang dah tau warna contact lens membe      ak( contct lens ak sbnrnye)

Mr. H menyengih.. konklusi, hanya mereka dan keluarga mereka yang tahu..... 





p/s : 3 papers to go.. then... tata UiTM Kuantan... welcome home...ops... OPKIM!!!!

2 comments :

Arra JaSmY said...

yup..yg pnting kne pandai bawak dri.Llaki sekarang,tutup aurat or tak diorg tak kisah jnji pmpuan.

ainhamzah said...

:
thanks 4 ur comment sis..