bubye KBM tercayunk

27 August 2010 dengan rasminya aku dah meninggalkan KBM aka UiTM Kampus Bandaraya Melaka sekaligus men'quit'kan diri ku sebagai pelajar admin science. I'm gonna miss each of my friends there. Rakan-rakan debate aku dan juga classmates aku. Aku suka dan teruja sangat dapat sambung course yang aku betul-betul minat. Nak tahu course apa? Just wait and see k...
Ni gambar-gambar tyme aku dan budak class berbuka puasa bersama-sama di McDonald, Melaka.. Muahxxxx


i miss them sooo damn much !!



How 'white' we are ~_~



Cool classmates!

Comments

Keyyah said…
salam ain..
uik dah quit..
walau apapun cos yg ain pilih, semoga kejayaan akan mengiringi diri mu..hehe

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN