Budak Cuai Dealing With MAMEE

MAMEE MAGGI ... Both are not my favorite but still I love them (+_+) They helped me a lot when I was starving like crazy. Deliciousta !  But tonight MAMEE Kari Berasap (sempat aku iklan ni tau) has kill my mood ! Grr..... It hurts me  T.T ( boleh tak nak nangis kejap dengan efek jari telunjuk yang luka ni)


Sheedap plak gambar ni. MAMEE aku tak ada lah nampak sedelicious ni tapi sedap la jugak bagi aku yang memang dah gian giler nak makan MAMEE. Lain ke MAMEE ngan MAGGI? harap saudara TELO tak marah dengan iklan ni. Cik google yang sedekah ni.

Incik MAMEE, sila bagi credit kat saya. Susah-susah saya edit ni tau. =.=' Sila fokus pada cup MAMEE ni aje ye . hikhikhik (gelak tak cukup nafas)

tukar mood sket
.
.
.
.
.
.
.
.
.
T_______________T

Ni jari saya tau ! bukan incik google yang sedekah. Luka sudah. (bahasa Melayu yang betul =sudah luka, maaf cikgu bm) . Kenapa cover dia pun boleh lukakan jari saya. Hilanglah protein dalam badan saya . ye ye je aku ilang protein kan. Harap blood clotting cepat2x hentikan pendarahan ni. *I blaja bio jugak okeyh* .
'Nasib baik jari telunjuk kalau jari manis? Kurang ah mas kahwin saya !!!!
Tajuk entry macam menyalahkan diri sendiri tapi hakikat saya tetap salahkan penutup MAMEE ni... ;p Lain kali bagi salam la nak lukakan orang.  Tapikan, jari luka sikit pun dah sakit, kalau hati yang luka ? =.=' 

Comments

e'ka zulaikha said…
terbaek!

tak lama lagi boleh jadi ratu bersiung..hehehhe :)
berseni tul telur ayam itu~
Adeq Aien said…
@e'ka zulaikha

haha... =.='
ngeri tuh
Cik Ekin said…
wah... lepas ni boleh laa order MAMEE special dari ain kan? hehe

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN