Yang sering merasa serba salah adalah aku

Aku tak tahu nak tulis apa cuma sekarang yang aku tahu aku bengang dengan diri aku sendiri yang tak tahu nak buat keputusan. Selalu serba salah nak buat itu nak buat ini. 

Nak tegur orang tu tapi kang salah faham plak.

Nak delete dari list nanti menyesal pulak.

Tak nak tegur aku ni pulak memang nak gila sembang dengan dia.

So, apa aku buat ? 

Buka facebook, post itu ini kat group kat wall kawan-kawan then off.

On game main farm frenzy 2 sampai final then on game funny minners sampai dah tak funny dah.

Then on game cake shop 2 sampai nak muntah dah tengok cake-cake ni, nak makan bukannya boleh.

-0-o-

Kek kahwin saya mesti lagi cantik :(

kenapa dengan saya ni T.T

Comments

emieysandra said…
dh lame xmen game..
dulu sllu gak layan, syok utk lpaskn tekanan..kan kan.. ;D
izansalleh® said…
masalah dalaman kot...
Adeq Aien said…
@♥-- emieysandra --♥

sgt2 syok..
paling syok bila khatam dengan berjayanya
Adeq Aien said…
@izansalleh®

masalah terlampau dalam dah.. hehe

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN