hari-hari terakhir seorang guru.couple bermusim

17 April 2010 !!
Esok dah last aku mengajar dan yang paling penting the day after tomorrow adalah penentu kehidupan aku. Beberapa hari ini nak update blog agak malas kerana penulisan yang hancus. So, aku just update apa yang terbuku je. Terpemadam tak ada pulak. Doa buat kawan-kawan semoga berjaya untuk pemilihan upu.
.photo being uploaded by miejah_pinky future wifey to abg polis.

Hari ni jugak family dari Kota Bharu yang dah menapak lebih tiga hari kat rumah ain ni dah nak memecut laju balik ke kampung halaman mereka. Diaorang kata kat Terengganu tak ada pape. Tapi aku kata kat KB lagi la tak ada apa-apa.  Tapi ok la sempat jugak main-main ngan my lil cousins walau sekejap.

Nanti dah sambung belajar macam manalah dengan blog ye, ada masa lagi ke nak update blog atau......... 
Kat facebook dah kecoh balik pasal orientasi, harap-harap lah dapat UiTM so dah tak payah Orientasi. orientasi ni tak best betol sebab 

 1.  Kena dengar orang 'besau' jerit-jerit pekik pekik.
 2.  Chance untuk mandi lebih dari 1x sehari agak kurang.
 3. Sedih sebab nanti kena pisah ngan orang yang 'jerit-jerit' tadi.
 4. Dah pernah jadi OC ragging orang so tak syok ar kena ragging pulak.

Pagi tadi bukak facebook tengok junior yang tak sampai sebulan pergi UiTM Kuantan dah bercouple. Aku tak nak cakap pape. Korang pun ada perasaan, ada akai. Pikir-pikir ye. Jangan jadi sejarah lepas-lepas la sebab asasi ni paling kurang 2-3 sem je. Sem 1 musim bercouple tahap gaban sem 2 musim sedu sedan korang sebab tyme tu masa untuk clash. Maybe dah bosan asyik mengadap muka tu je. (**.)
Tapi doa aku, semoga kekal abadi ke jinjang pelamin. Jangan couple untuk menambahkan maksiat sudah. Pegang sana pegang sini. Haram weyh! Reject awal-awal jantan laki yang suka pegang-pegang ni. Tak lepas nak buat laki.
Ni contoh senior TESL korang yang howt bercintan ! Kantoi jugak ye. Diorang ni sweet sebab tak gatam miang keladi macam orang lain. Sekalung pujian untuk incik AMIR dan AMRINA. Nama pun dah buat aku jeles tahap tak reti nak sebut dah. Sungguh tak tahu apa cerita dua makhluk dari kuantan dan kota bharu ini. Rasanya still go on. Dengar-dengar dah nak kahwin ye? Jangan jumpa jemput I ye lalink.


K0rang nak kahwin tu , ajak-ajak la aku ni (**,)
Bukan apa, aku suka ar tengok pelamin orang ni, nak survey je, cantik ke tak (**.)


pElamin anGankU !!!!

Comments

Amrina Cob said…
alamak aingg..hahaha.skali kantoi la.alah..ktorang fren2 je maa..=)
Adeq Aien said…
haha
nampak jugak am entry aku neyh
(**.)
ye la tuh fwen..
nikah inform ak!

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN