(**,) dah cukoop! aku nak freehair pulak

Web cam lagi. web cam lagi. Benda yang paling aku tak suka adalah web cam ! Sebab, selalunya terpaksa berjanji dengan member-member yang berlainan jantina untuk berwebcaming. Dah tentu la kena tutup sana tutup sini. Tak yang menggatal suruh bukak sana bukak sini. Malas aku nak crita pasal tu klik sini je --> (*.*)



Kalau aku tak nak web cam sedap2x cakap aku sombong ye. Tapi seronok jugak web cam ni. Sebab seronok? tatau la pulak. korang ada idea ke. Gambar ni aku sempat snap via webcam . Very the gedik. Ni antara foto yang betul-betul aku fokus ke lensa. Mulut aku juih sangat tyme ni sebab tu terpaksa di 'X' kan.

Tiba-tiba girl friend member pompuan aku cakap "Nape ain pakai tudung lam rumah?." Dekat setengah jam lebih duk mengadap web cam tadi sambil borak ngan member dan member pompuan aku tuh dah meluat tengok aku pakai tudung lame-lame. Bukan sorang beberapa orang jugak yang view aku dan tegur. Alim apa aku pakai tudung dalam rumah.

Lepas tu je aku tuka status ym "(**,) dah cukoop! aku nak freehair pulak" .Tiba-tiba berduyun message aku dapat. "Kenapa ni?" , "Kenapa nak free hair pulak," "Ada masalah ke?" . Mula lah aku cuak. So dikesempatan ini aku nak mohon kemaafan sebab dah timbulkan havoc pada diri sendiri. Aku tak kan free hair macam tu la. Maksud aku, sebenarnya dah cukup bertudung lam rumah sebabnya tadi p KFC balik terus webcam tanpa bukak tudung. So aku cakap nak freehair pulak tu sebab aku dalam rumah. PAHAM TAK? Berbelit pulak ayat aku malam ni.

Bila ain buat status "sy dah bersedia untuk berkongsi cerita hidup (**,) muahahaha" sume ingat ain dah ada gula hati kan? memang pun.. ni la gula hati saya



Comments

aien said…
good girl.. hehe ^__^
Keyyah said…
uik terkejut jugak td tgk tajuk...
slalu webcam erk...Keyyah pun xsuka webcam ngn dak laki..sbb kena pakai sopan2...

ehem ehem..cantik baju baru blog ni..hehe
Adeq Aien said…
@@ien_R@z

hehe..
amin.. (**,)
Adeq Aien said…
@sweeTSour

blog ni dah bosan ngan baju lama..
hehe .. warna warni g2..
(**.) bosan gak kdg web cam. haha
Ain Zulaikha said…
hehe, terkejut pulak dgn tajuk.. hehe tipah tertipu..
Sara said…
hehehe..lain kali jangan buat publisiti cam,tu.hehehe
iniAKU said…
haha. panas punye title
Adeq Aien said…
@AiN Z

hehe
cik tipah cik peah sume kena neyh
(**,)
Adeq Aien said…
@Sara

daa
namo buat dah
fobia dengan feedback..
(*.*)
Adeq Aien said…
@iniAKU

hehehe..
up jugak traffic arini
(**.)

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN