ampunkan kami penunggu gua

Sesi ragging bersama junior telah lama tamat dan keputusan untuk contest SIMPLE LIFE D.A pun telah diumumkan. Dah lama tak update blog, rindu weyh! ak pun dah berenti kije sebab nanti nak sambung blaja pulak.


Ni apa kes plak dengan penunggu gua. seram sejuk badan aku dengar ayat neyh. korang pernah tengok ke penunggu gua. aku memang pernah tengok. garang giler ka! sentap aku time Minggu Destini Siswa aritu. suara bukan main lantang berbanding aku.


Aku pun tak tahu apa nak cakap pasal mamat ni. tapi kerana mamat ni la ramai yang terpaksa meminta ampun ngan penunggu gua. macam dia la tuh kiranya. korang ada berani nak buat cam tu? bukan main bengis dan lantang suara mamat ni tapi last last dapat jugak anugerah oc paling manja.nama beliau zul fasrol. pergh, cpt2x add fesbuk. 'oc tu orientation comittee'. Nak buktinya? jom survey!


kesian pulak junior junior aku kena ngan oc zul tu. kesnya sebab turun lambat. kenapa turun lambat sebab kemas baju. kenapa tak kemas semalam. tak sempat. kenapa tak sempat? tak ada jawapan. apa lagi didenda la diorang!

Comments

Anonymous said…
sempat kena masa hari last.. >.< ampunkan kami.. >.< perghh.. orang lain bangun 5.15 kitorang bangun 7.40.. hahahhaha :P
Adeq Aien said…
haha..
(**,) kena ngan oc2x..
skali skala bukan skalu..
once in a life time...
saya_arief said…
ish2...
manje kew..?
haha..

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN