megan fox.atasi kesepian.shahir af8

apa kesahnya ni wahai sahabat ku tercinta. apa kaitan megan fox , atasi kesepian dan shahir af8 ni? nak tahu? jom..kenapa cari megan fox? nak mintak hutang ke atau nak cuci mata dengan gambar gambar megan fox. kesian korang datang blog i cari megan fox lagi ye. meh ain bagi korang cuci mata sket. Sikit je tau. jangan lupa dia ni asal usul tak lawa pom. cucuk sana sikit cucuk sini sikit dah montot montok.



nampaknya ad yang tengah bersedih. samapai sanggup cari solution kat sini nak atasi kesedihan. alhamdulillah ain boleh tolong sikit sikit. caranya mudah tapi tidak senang jiwa tidak usaha.

banyak membaca alquran - ayat suci alquran mampu membuatkan hati kita yang serabut tu tenang kan. dari duk melalak duk karok baik la kita spend masa yang terluang membaca alquran. ayat kursi dah ingat belum?

duduk dan tenangkan fikiran - dari duk mundar mandir dengan masalah duk bersarang lam kepala kenapa tidak cuba duduk dan rehatkan minda untuk seketika. jika perlu dekatkan diri dengan flora dan fauna kerana semua itu mampu menenangkan. jangan masuk mulut cik rimau sudah. makin bertambah masalah.

itu je yang ain boleh share buat masa ini. lagipun ain bukan perunding motivasi. nantilah ain apply sijil ye. keyword yang seterusnya sudah lama menjadi idaman jari jemari feveret gugel. shahir af8. tak silap ain pernah cite sal shahir dalam satu entry. tu pun sikit tapi tak tahu pulak impact dia bak tsunami melanda acheh. 

Ni bagi yang bulan lepas punya dan masih berterusan sampai ke hari semalam. *hari semalam g2. teruskan mencari informasi shahir ok! (**.) up lagik traffic i. neway, i minat ain! sebab.. nama sama


Comments

fndrocka said…
nyesal lak tak sebut nama shahir dalam entri..huhu
Latest Entri : Rumusan Lagenda Budak Setan
Adeq Aien said…
@fndrocka

hehe
jom sebut ramai2x

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN