Aku ndak tau apa itu bha

Bape hari dah ni aku tak update blog. Bukan apa, line kat papar ni macam tak elok je. Kalau KK ok la kot kan? Tak apa lah, nanti dah masuk uitm hari-hari aku nak update belog (berangan je).

Hari ni aku dah siap medical check up dan aku rasa kat Papar ni agak complicated. Mungkin sebab ni bukan kawasan bandar. Susah giler nak carik klinik tau ! Ndak tahu bha jalan sini. (**.) Betapa complicatednya tadi aku pergi Polyclinic and awek cun tu cakap " Ndak ada xray sini." Aku and mommy pun berjalan la ke klinik&surgeri Justin sebab dekat je and jawapan dia " Seminggu mau tunggu result." Mak datuk, aku dah nak flight 30hb ni. What to do bebeh? Then dengan kereta kembara tak berapa nak baru milik aunt aku tuh, aku pun memandai cari Klinik Mustapa. Aku bajet ar doctor dia ni ada iras-iras Dr Sheikh Muszaphar. Sekali bila aku masuk....

Memang iras pun! Iras datuk muszapo tepi rumah arwah nenek tokki I. (**,) Tapi thanks doctor sebab medical check up tadi tak beban langsung. Cuma ada budak Sabah tuh cam tau-tau je aku ni orang semenanjung. Aku pun boleh cakap sabah bha.

menyelit sket pakwe tamil hensem ni !! (nak bagitahu je aku ske nengok mamat ni blakon)

Dua hari kat sini aku dah kenal Papar, esok aku nak travel KK pulak. Lusa aunt aku nak bawak bermalam di Kundasang ( ke Kundasan?) Lantak la, tapi cam pelik je, apa tempat tu eh? Aku pun tak tahu.....

Pape pun...

JOM RONDA MALAYSIA BHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments

athirahassin said…
menarik juga... 1st tm singgah =)
PuanPepel said…
kundasang bha...sejuk...best2 :)
aien said…
selamat meronda2 ya! ^__^
Syafa Qiesyaz said…
This comment has been removed by the author.
Syafa Qiesyaz said…
This comment has been removed by the author.
kundasang sangat best kan? i hanimun (kene ke gtau? haha) kat situ.. :D
whateverLaLa said…
hii.. semat blog ko.. (cara org sabah ckp..) btw nice.. ngeh2... klu rjin jln2 jgk la d blog aku jgk.. :)

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN