April 21, 2010

apa makna lesen 'P' pompuan?

Pin..pin..
pun..pun..
pon..pon..
perk..perk..
Hon jangan tak hon.. :D
Ak tau para jejaka di sana suke bangat racing ngan jejaki-jejaki ayu ni kat highway lowway . Apakah motifasi
anda berbuat berkenaan? ^^ Tau la jejaki bawak kete cam dah ada lesen 20 tahun.. hikhik

aku : ma, lepas tak nak lalu ni
mom : pandai heh, lesen BARU 27 tahun
aku : belagak pulat (lam aty je la)

mak ak selalu show off tahap pHD lesen ketenye..
tau la I ni baru lesen 'P'
P untuk pompuan...
kalo laki dpt P tuh.. ampun bang! haha
.
.
.
.
Kete I kechik punyer! Nanti la ada pitis sendirik I beli kapal tebang teroos... ahaks! 
Neway, pe yang ak tunjukkan ni adalah sepenuhnya hak milik ak dan bukan chetak rompak... 
Opss! walau atas money mommy I... waaa.. blagak sket!~
Act ak bengang ngan seko kawan yg ske nunjuk ngat.. wek wek wek.. rasakan tahap menunjuk ak..
...
...
...
...
...
...
...
Walau dirimu kechik,
ak tatap menyintai mu,
walau dirimu gedik,
kau sentiasa milikku.






colour pelik sket! ahaks..
Ni la colour pearl jade..
PEARL!!!! name ak dowh!!

Durratul = mutiara!! 

4 comments :

chenta said...

lesen i dah FULL tapi i still tampal P tu..bangga ok!hehehhe ^_^

AISHA SAAD said...

bestnyaa!! dapat kete eh?? nak jugakk. huaaa.

btw, drive elok2 okk.

ainhamzah said...

chenta...
waaa.. ain xsbr nak buang P

ainhamzah said...

aisha..
insyaAllah