-Club Blog Bicara Sempoi- Diblog anda


CLUB BLOG BICARA SEMPOI




Sejak Asasi TESL UiTM Kuantan sesi 09/10 dah menutupkan tirainya, aktiviti harian ain adalah online dan online. Dengan pertolongan sahabat saya, AZIA RAZWA telah menarik minat saya untuk menjadi blogger tegar (blog addict) instead of just facebook-ing. 


Tadi tgh berblogwalking saya singgah ke blog ardinihumaira dan tibe -tibe ternampak banner di atas. Dengan rasa excitednyer saya pun click je la. Tu ler ceritanya macam mane saya bleh kenal Blog-blog Bicara Sempoi ni, walaupun agak lambat tapi takpe la. Saya ni memang selalu ketinggalan. I'm a new learner yea~


Tujuan Ain memulakan blog??


1.   To share any information or knowledge with readers, bloggers and my friends. I just love that! Sharing is caring kan? hehe meskipun selalu ain cakap I hate sharing, but not for this keyh.


2.  It's one of my hobbies!! [fullstop]


Why am I using English??!!


3. Satu agi, dengan berbelog ni jugak dapat tambah kawan. So far, dah ramai kawan baru and dah banyak information ain dapat. It's amazing!


4. I love reading on other's experiences. Seriously, I use to be an addicted stalker. I just love that!


5. Next, it's about business. [full stop] [dot..dot..dot]

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN