April 19, 2010

student kacak jadi taruhan

Pantang sebut KACHAK sume nak cuci mata!! Memang tak dinafikan Sheikh Muszaphar ngan Wu Chun sungguh KACHAK tapinya........
Pernah tak korang dengar cikgu kawin dengan student sendiri? Itu lumrah sebenarnya, cikgu ain pun ada yang pernah kawin dengan student sendiri. Kira macam cerita Raudah kat tv 1 (xpun tv1) tu. Usia yang jauh berbeza. bagai anak dengan mak. Diaorang pada awalnya bahagia. Tapi sayangnya ibu mertua jadi penghalang kebahagiaan. Macam mertua versus menantu la pulak. Anyway, actually ejaannya mentua.. (cikgu BM bgth aritu).

Apa yang ain nak citakan ni sebenarnya tak ada pun kaitan dengan cite dia atas cuma geram kat kawan-kawan yang asyik nak knl student baru ain yang rambut pacak. Handsome bergaya, kalah Christiano Ronaldo.








handsome lagi bergaya kan

tapi lagi bergaya student ain...
diperkenalkan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



tapi tak leh lawan la adik a.k.a anak didik I ni... nama dia secret k



p/s : Korang yang nak tau sangat ni la student 1st yg menambat aty teacher ain.. rambut keras seyh! dia cakap abg dia taruk.. abg bru umo 13... sungguh cet cet cet.. 

13 comments :

~Jaajiijuu~ said...

wooww nk no?

hahaha ckgu ain ni cpat je 6pak knak2 smat gini

asy.z said...

ainn jd cepgu?? abih la bebudak tuh~ hak hak. :P.

asy.z said...

oi, budak tu kecik lg, ainn jgn ngorat!! haahahha

Ery Farieha said...

x ske tgk laki pkai short cmtu
geliii
Y____Y

I n n z said...

pakai gatsby la tuh =)

farra8979 said...

wah, hensem2...

ainhamzah said...

Ja.. mate I tajam

ainhamzah said...

cerah... they like me keyh!
no offense

ainhamzah said...

saya pun xske laki tunjuk kaki xde bulu g2.. ahha

ainhamzah said...

farra.. mmg hensem.. hehe

Kie-yu said...

alala~ cumel la klon CR tuh. ngap je lah.hahaha.

ainhamzah said...

haha..
adik2 lagie la~

nur hidayah isa said...

hensem ar dak kcik tu...dah bsr mst lg hensem ni..hehe