April 24, 2010

MunSyi dAy!


Today is a munsyi day! MunSyi here and there! MunSyi there and here!

I hate MunSyi !! I've nearly finished answering all the stupida questions then a 'beautiful' monster teacher came to me

"Name tulis name ngan pen awak eyh?!,"
ak diam je...
"Amek kertas baru buat balik! Nanti mesin rejek paper awk."
"Sume ke monster chekgu?,"
"Ye la!," without looking at my pinky Kurung, she walk away (lagu Kelly)


Agak mual la macam ngandung 3 bulan 2 hari bila kena jawab soalan tu 2 kali. 300 soalan tuh, so 300 x 2 = 600. Memang salah ak pun sebab kalut sangat! HooOoo sape tak kalut, I bertolak kul 3.17 lagi tau tup-tup pensel 2B tak bawak. I drive p kedai tapi jalan jem!!!!!!!!!!!! 

I'm in trouble! Ak pasrah je. Tapi masa nak jawab tuh dengan muka tak malu ak panggil dak tepi ak..http://emo.huhiho.com

"Wak, pinjam pensel 2B sebatang boley?," jariku awal-awal dah tunjuk lam pencil-case dia kot dia cakap tak da. Jahat tol ak! Desperade bebeh!

So, MunSyi passed away! Now I have to focus on my work as a bad good teacher! http://emo.huhiho.com

.....

Tadi, kat SMK Bukit Tunggal I met Firdaus Kamal Jefri

Tahukah anda betapa sentapnya bila nampak muke Mr. Dauh ni time masuk hall tuh? Maaflah ye I wat dek je. I membontoti kete MyVi TAK 3003 je td. ^^ Sempat lagi texting ngan ain dalam kete. Dah lama sangat ke idup Dauh weyh? http://emo.huhiho.com

Tadi pun jumpa Azni yang duk matrik Gambang


Azni yang tengah ye

Sorry pada jejaka yang berkenan kat dia, dia dah berpunya.. kihkihkih

No comments :