henti malukan keluarga



Dari awal memang aku xrespect ko jadi artis!!
Langsung x!!!!
Pernah ke ko dengar aku tegur ko???
Xkan??




Aku tegur ko skunk ni pun sbb kau tuh family ak!
Darah daging aku!!

Cukup la kau dah malukan family aku dulu..
Sekarang ni kau buat lagi...

Cukup la wahai artis yang bodo!
Kau dengan ex bini kau tuh same je...

Kau xlayak jadi family ak...
Seriously, aku dah makin benci dengan kau!!!!

Kau tak tahu macam mane cuaknyer mak ak!!
Macam mana cuak nyer Pak La ngan Kak Cik tiap kali baca pasal kau

........
............
.................
.....................
........................


Hurm, xtau la aku. Semoga kau bahagia dan aku amat berharap xkan jumpa kau lg and aku xhingin!! Sial!!




Aku nak ko tau.... xpernah pernah keturunan aku sentuh benda haram tu. 

Kau hargai la sementara mak kau mampu jaga kau.

Kalau pape jadik kat mak sdare ak pas neyh, nahas kau bangang!!!!!

Ingat arwah ayah kau!



p/s : ak bukan nak emo, cuma xsuka bila hal macam ni jadi... 



ada ag pesanan...

xoxoxoxooxoxoxoxxoxo

jagelah hati ibu bapa sementara mereka masih hidup..

muahx untok mak ayah ak~

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN