April 25, 2010

PCK sebenar yang seksi & Howt !

Memang ain ngaku tangkap cintan tengok PCK yang seksi amat! Tuhan je yang tahu! Pergh!!! Sheikh Muszaphar pun tak boley lawan PCK bila dah seksi melampau! Meleleh! Selalu tengok PCK ngan but KUNING dia tuh kan, hehe pernah ke korang tengok dia ni seksi tahap dotdotdot.... *Pk sendirik!! Mula2x pikir jugak nak upload ke tak sebab belog ain stakat ni suci dr segala mende yg berunsurkan dotdotdot. Tapi ain rasa bleh je kot yang ni cuma korang jangan nak nafsu plak! Haram kowt!!!!!

utk tatapan semua..

Yang di tak seksi pun... saje nak bagi korang kenal PCK ngan but KUNING dia

Saksikan yang terseksi dari PCK
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Pergh!! Baju terkeluar bahu bahi baha!

.

.

.

.

.

Gadis2x, jangan tergoda pelis!!

.
.
.
.
.

Auuuuww!!

.
.
Jahat ar teacher Ain.. student sendiri nak naya,, Tapi memang dia pakai baju g2 ok! sebab tuh ain snap! Chill sudey~

3 comments :

TUKANG KATA said...

hahaha..kelakar2..

wat suspense jer..

zaradgreat said...

hehehhehe
igt betul2 je

tp dia cumel!!!

ainhamzah said...

tukang kata : hehe.. suspen ke?? :p