April 20, 2010

gambar seksi lecturer di OPKIM


Gambar seksi lecturer di OPKIM terus scroll bawah ye kawan2x.....
.
.
.


Pergh!! Tersentap jiwa setiap jejaka yang memandang. Tak tipu ok! Tak silap sume gadis-gadis di atas ni sudah dimiliki. HOT STUFF! Anyway, mamat sorang tuh straight k! terselit cam ne ntah kat situ. Kesilapan sungguh. . . . Tapi ain xtipu setiap diorang ni mmg ayu. Sbb tu ain bg award gadis ayu OPKIM. Masih gadis tau!


Seksi tak pose Ridz dengan adik dr Kg. Acheh ni? No lips to lips keyh bebeh! haha.. neway, OPKIM ni Operasi Khidmat Masyarakat... Kalu salah betul kan ak ye!

Fani and ain.. Gile besar tayar basikal. lumat neyh kalau langgar orang. sakit au nak bleh ke naik! hehe.. no komeng! :D kiranya skill I berbasikal tak luput dek saiz basikal yang gedabak!



Pemain netball.. bola keranjang = netball eh? Lantak la.. tuh ak main jugak! bangge kowt!  Walau kami tak menang (tak nak ngaku kalah) kami tetap juara! 

Kami lah juara...
gagah dan perkasa...
sambung sendirik...


Peace! Ni 1/10 yer... :D kami wakil UiTM ramai lagi!!



They are not kissing! but they are sharing their saliva.. yeyek!!
Geli pulat ak cakap macam ni! maaf yer


Diaorang sume dah berpunya, yang menarik! diaorang kapel ngan bdk uitm kontan! peace ya!

tiba la gmbr yg di nanti2kan..

gambar seksi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ni la gamabr yang dimaksudkan... Sir Nawy menayang otot2nya buat pelajar sekalian..
Xleh zoom in .. sir marah!



p/s : enjoy!!!
.

8 comments :

fanie lychee said...

ain!!! this is lovely! rindu tyme niyh! thanks! (^.^)

ainhamzah said...

hehe..
ain pun rindu!

asy.z said...

oit!!! sensor2!! ahahahaha

BudakHitam said...

cukup seksi

Booty Martinez said...

aku kompom gerenti hits entry nih hanya kerana topik dia yg kaw2..hahaha...

http://sekilass.com

ainhamzah said...

hahaha...
topic memainkan role yg penting!

alissa said...

huhuhuhuhu

ainhamzah said...

hehe.. tuh traffic je~