April 19, 2010

lagak menggoda melayu situ sini

Tak faham la, perlu ke sexy-sexy kalo nak pose? Comel tak pe gak, ni menggedik lebih. No offense keyh. Macam Nabil kate, 'lu fikirlah sendiri..,'
Tengok beberapa 'calon gadis melyu' pun boleh tahan... bukan yang kat tb9 tu ye. :D
Ni ain bagi contoh bagi golongan wanita, jangan lah jasi macam ni...
Tak sanggup anak cucu nak tengok --__--

jelas ke tak?? Tak jelas, lantak ar


Tapi apa yang ain bakal tunjukkan ni harap korang terima dengan hati yang ikhlas dan terbuka. Jangan berfikiran songsang dan semestinya awek-awek cun di bawah ini adalah milik ibu bapa mereka. Walaupun mereka sungguh HOT pabila diminta posing. Segala gaya yang diberikan adalah kehendak mereka sendiri..... kalau tergoda, ampun ye!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Amacam.. bulat tak mata I ? Korang kan ske mate besau2x neyh. Ni original keyh!
x
x
x
x
cute mata!.. versi menggoda budak melayu.. haha
x
x
x
x
x
x
x
x
x
korean look tau budak neyh
x
x
x
x
x
kalau adik ak neyh.. fuh! xblaja ak padan duk jage die..^^
x
x
x
x
Tyme neyh dia buat muke kiut.. rase nak geget je



.
.
.
.
.
.
.
.
GAMBAR yang sungguh menguji keimanan! kalo takot jangan scroll ke bawahs yers?

.
.
.
.
.



bdk2x yang tido...
hehe...
xtahan keimanan nak tido jugak!








p/s : Inilah diari ain sebagai sorang guru budak kecik!! I appreciate my job walau kejap je! 
Yang sedih kena tidur awl sebab kena bangun awal. Xley tito balek!! shut shut shut! :(

15 comments :

~Jaajiijuu~ said...

chekgu, ajar saya a b c! dah2 la tu amik gmbr saye dh ltih waahaha

asy.z said...

woh cumil2 nye bdak2 tuh! jeles nieyh!! hahaha

Mohd Sukur Ibrahim said...

best juga jd cikgu..sy suka budak2..

Mustaffa said...

seronok melayan karenah anak kecil ni..

http://my.mustaffa.org

luvly mya said...

memang korean look budak tu..kawaii ;)

ainhamzah said...

ja..
pasan kiuk ar tuh..
wek wek wek

ainhamzah said...

cerah..
kalo xcomey I x amek gmbo die

ainhamzah said...

korang..
mmg sonok jadik chekgu pade bebudak kiuk

aku zaty said...

huhu..
comeyh2 tol budak2 kecit tuh..=)

ainhamzah said...

mmg comey! hehe

nn said...

cikgu tadika ke? bestnyaa! nak jadi cikgu tadika jugak!!

ainhamzah said...

best jugak la..
ehhe apply jgn xapply..

MissNafa said...

waaaweeeeeeeee~ beshnyer..
knp dyorg tido ramai2 2?
tgoda dah nh~

ainhamzah said...

@MissNafa

nak jimat space tuh.. haha

tOm said...

huhuhu.. tergoda I... =P