April 30, 2010

rahsia korang dan bantal

Bantal pun boleh dedahkan kriteria seseorang...
Check it out!

PELUK BANTAL
  • Berjiwa seni & pandai menghargai hasil seni macam lukisan, muzik & sastera.
  • Mempunyai perasaan yang halus, berjiwa romantik & prihatin terhadap adab susila.
  • Kadang2x tu boleh baca benda2x yang akan berlaku melalui mimpi

LETAK BANTAL BAWAH KAKI
  • Mempunyai banyak sifat yang kurang baik
  • Jarang bergaul dengan orang ramai & biasanya kaku berdepan dengan situasi keramaian.
  • Bersifat ego & degil
  • Malas! Selalu guna short cut untuk mendapatkan sesuatu

GUNA BANYAK BANTAL
  • Kurang keyakinan diri
  • Memerlukan ramai kawan @ pendamping
  • Jarang buat keputusan sendiri dan banyak bergantung pada pandangan orang lain

GUNA SATU BANTAL
  • Bukan jenis yang mengada-ngada
  • Boleh terima apa keadaan sekalipun
  • Bijak membuat keputusan
  • Biasa menggunakan akal & bukan hawa nafsu

TAK GUNA BANTAL

  • Mempunyai jati diri yang tinggi
  • Independent & boleh hidup berdikari
  • Kadang2x tu bahaya juga, sebab boleh mencetuskan sifat ego yang tinggi

Cuci mata sket dengan JENIS BANTAL ni

 





 

4 comments :

aCik GeE cHoMeY said...

hehehehe...
ade btol nyer la....kiter tido peluk bantal..:-)

MissNafa said...

hoho..dalam dunia nh,,sume bnde ad rahsie..hehe

ainhamzah said...

@aCik GeE cHoMeY

pelok bantal la kan..
hikhik..
xkan tido nak peluk katil.. hihi

ainhamzah said...

@MissNafa

Penuh dengan rahsia