May 11, 2010

Binatang pula ganti manusia jadi pengapit

Panjang bangat kot tajuk tu kan. Kalau korang tak faham lagi boleh la nak hentuk2x kepala kat dinding tu. ^^ Binatang apa yang jadi pengapit ni?

Kuda..
Rusanani... Opps.. Kak Nani jangan terasa ye..
Kucing kot..

Bukan..Bukan..Bukan.. Jawapannya adalah kangaroooooo... tu eja dalam english ke? haha kalau dalam bahasa melayu aka bahasa malaysia kita eja ada perkataan garu2x sket.. KANGGARU.. hehe Special kan? Nanti kahwin ain, ain nak cicak jadi pengapit. Huh, maunya tenggelam cicak tu? Bukan..bukan..!!! Cicak man la.. ahha jangan jeles!


Cantik tak gambar ni? Bukan pengantin tu yang ain nak tunjuk tapi nampak tak telinga anak kangaroo yang ala-ala je tu? sebab apa diaorang jadikan anak kanggaru ni sebagai pengapit perempuan eh? OK2x.. Ekcheli (actually) diaorang pernah selamatkan anak kanggaru ni sewaktu melihat anak kanggaru ni duduk (duduk ke?) di sisi bangkai ibunya dalam peristiwa kebakaran hutan. *_* sedeykan? Kecil-kecil dah tak ada mak ayah.. Opss.. ayah dia tak tahulah pulak ain. Pape pun kalau korang nak baca lebih jelas KLIK SINI.