bleh blah tak dengan muka playboy ka tuh!

What should this happened to me again. I thought it won't come as I'm  a big girl already. Why I can't control my feeling. I need space to breath! stay away from me ! the way u treat me just like u're trying to kill me ! it hurts me badly man!

*bahasa melayu!

mcm mana leh ada lagi perasan macam budak budak bawah umur ni. sebab rupa dia ke? tak kan la. mungkin sebab aku rasa special and aku tak suka macam tu ! tak boleh ke kalo layan aku mcm kawan biasa je. aku tak kan bukak profile ko lagi ! nak block je rasenya!

Ko salah tau! s.a.l.a.h sebab ko suka main2x dengan perasaan orang. aku nak berkawan pun dah tawar aty!
apa aku cakap ni. dah tak betul kot! bia ar! bia bia bia bia bia bia ! aku tak suka bila orang suka ('suka') aku dan aku pun tak suka orang buat aku 'suka' dia ! titik!

Ko nak bagi kawan aku perasan tak pe. jangan kat aku sebab aku leh benci kau tahap *****!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN