May 9, 2010

Seorang lagi remaja di tembak polis

Macam mana ni? Perlu ke pihak polis dipersalahkan lagi? Kes pertama belum selesai, kes kedua sudah membuka tirai. Jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Dan jangan kerana seorang dua polis begini yang lain turut merasa bahang penghinaan. Tak patut begitu. Namun, kadang-kala menjadi kemushkilan dengan keadaan remaja-remaja tersebut. Kenapa tidak menyerah diri sahaja? Bukankan sepatutnya remaja ini mengambil ikhtibar terhadap apa yang berlaku pada remaja yang terdahulu. Mungkin segala yang berlaku ada hikmahnya.


Remaja yang terbaru Mohd. Azizi Aziz , 17 tahun telah terkena tembakan di bahagian perut. Terdahulu Amiulrasyid Amzah, 15 tahun.

Untuk selanjutnya boleh baca di sini.

2 comments :

SheY PuLL said...

ape lah nak jadik ngan polis skung niew
maen tembak je budak2..
meh sy nak tembak anak dowag..
marah x?

ainhamzah said...

hurm,
tu la kan.. ^^