May 10, 2010

Dahi pun berahsia

Dahi jendol? Dahi sempit? Tak ada dahi langsung? Meh2x kita survey jom! Survey untuk diri sendiri atau orang tersayang. Alah, ain tak yah cakap dah kompem korang survey untuk yang tercayunk kan? haha


DAHI DENGAN JUNTAIAN ANAK RAMBUT
rambut terjuntai seolah menetupi dahi
Best: pemurah dari segi tenaga , wang ringgit @ apa saja.
Tak Best: Mudah cair dengan pujuk rayu, sering diambil kesempatan. 



DAHI LEBAR
saiz dahi XL, lapang lagi luas mata memandang . 

Best:Tidak suka 'port' tentang hal peribadi orang lain,berjimat cermat.
Tak Best: Sering disalah anggap sombong kerana berat mulut untuk memulakan bicara. 



DAHI BENTUK HATI
Bentuk seakan huruf 'M'
Best: murah rezeki, kreatif keran asuka berfikir dan berimaginasi.
Tak Best: Tidak suka pegang tanggungjawab, tidak pandai simpan rahsia

DAHI JENDOL
Dahi menonjol. permukaan luas
Best: Bertanggungjawab, rajin, aktif, cerdas lagi bijaksana
Tak Best: kurang keyakinan pada diri sendiri .lagi satu kalau bercinta,tak ingat dunia.

DAHI BERSEGI
Berbentuk seakan petak
Best: Tekun, rajin, mudah beri tumpuan terhadap sesuatu.
Tak Best: dah lah tak pandai bersosial, pilih bulu lak tu

DAHI SEMPIT
Bersaiz S, penuh dengan anak rambut.
Best: Sangat berdikari, tidak mudah putus asa ,cerdik.
Tak Best: yang nie tak banyak kelemahan....sukar mencari pasangan
hidup. 



So, korang punyer yang mana? haha.. survey2x yuk!

4 comments :

TUKANG KATA said...

tak dpt dikenal pasti la..adeyh..

hehe..anyway tq info..

ainhamzah said...

hehe..
beyeh2x TK

Anonymous said...

erk??? klu dahi ader matter cmner ek??? APPER CITTER??? ayoooo.cmner nie...???? dahi ader mater.... xdok dlm snarai list ni la sis...pergh...hohohoh...

kturunan CHALK said...

erk??? klu dahi ader matter cmner ek??? APPER CITTER??? ayoooo.cmner nie...???? dahi ader mater.... xdok dlm snarai list ni la sis...pergh... from [TUKANG KARUT MARUT]

*sorry tak ingat nk letak nme seyh....hee..