May 30, 2010

umur 6 tahun suara macam 16 tahun

aku bagai nak pura pura pitam dengan suara budak kecik ni. baru 6 tahun ni. student aku ni, comey walau tak ada gigi depan tapi kalo bukak mulut. pitam korang! bukan sebab busuk! tp sebab suara bapak besaunye!




Korang tengok dan nilai sendiri k!

15 comments :

zool said...

pergh memang terkujat gak dengo suara dia

ainhamzah said...

@zool

tahu tak pe..

cikgu isza said...

masih ada pelatnya seorang kanak-kanak di situ.. :)

ainhamzah said...

@cikgu isza

(^_^)
garaunya msh ad

ASaDa RyutaRo said...

sora garau tapi still pelat budak lagi. heee :P

Jue said...

tercunggap2 dia mengira.. sweet..

kasihkuamiera said...

lorrrr garau nyer sore ko dik

Yiedpozi said...

suara garau tapi pelat la sikit budak tu...

Jantan Keparat said...

argh..
xdpt tgk..
video kne blok..
sedeyh..

ainhamzah said...

@ASaDa RyutaRo

kalo dia dah matang,
makin garau ke eh?
haha

ainhamzah said...

@Jue

mmg pom..
sbb teacher paksa

ainhamzah said...

@kasihkuamiera

xterpikat utk buat adik ipa ke?

ainhamzah said...

@Yiedpozi

^_^

ainhamzah said...

@Jantan Keparat

sbr ye!

Psychaoez said...

aiyakk..besawnye suare..halkum da matang ke?hehehe subhanallah..