May 8, 2010

Ketawa penawar penyakit

Presiden Kelab Ketawa Antarabangsa aka seorang Pakar Kesihatan yang bernama Madan Kataria telah menyatakan ketawa adalah penawar segala penyakit. Bdw, korang kenal ke Madan Kataria tu sape? macam mana rupa dia? Dari nama KATA+RIA tu pun dah dapat agak dia ni mesti riang ria je selalu.


Senyum je dia ni kan.... senyum itu sedekah!

Ada lagi foto dia tau!

Walau kurang rambut dikepala, senyuman tetap menggode! ahaks!

Katanya ketawa mampu menyembuhkan penyakit yang berkaitan dengan tekanan seperti darah tinggi dan penyakit jantung. Kita selalunya stresskan? ^_^ at least smile, supaya orang di sekeliling kita pun mampu tersenyum dan ketawa..

Senyuman menggoda dari UiTM Kuantan

Cam jeruk dah nengok ni  ha...

Sexy smile!


Gelak ;haha, hihi, huhu gelak ke? hohoho??

No comments :