May 8, 2010

keMANTAPAN penunggang motosikal masa kini

Mantap tak dia ni? Ain minat giler cipanzi kat dia ni ! Mantap gile! Body ketul2x! Tau ke dia ni sape? Dia ni la trainer 'THE BIGGEST LOSER' , Jillian. Memang tabik spring la kat dia. Macma mana dia bleh jaga badan ketul-ketul cam tu.. Tapi ni bukan apa yang ain nak bgth korang! Ada lagi yang lebih mantap tau. Nak tau ke? Jom test scroll down korang!! Neway, sape yang ada masalah geli-geleman yang melampau tuh sila tutup mata anda sambil scroll ye!
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 
♥ 


Amcam ? mantap tak? lagi mantap dari Jillian! Korang yang rasa diri korang lagi mantap tu, hehe.. salam perkenalan ye!
Neway, jangan tgk gambar ni lame2x nanti ade bisul kat mata. . .

No comments :