May 4, 2010

bukan rabun tapi....

Ni kejadian yang agak memalukan dalam minggu ni. Kalau ingat balik rasa nak hentok pale kat dinding pun ada. http://emo.huhiho.com Kejadian ni berlaku tyme ain g .  Kejadian pe ek? keh6x. Salah kete la! MALUUUUUUUUUU!! Sebelum park kete tuh ain dah nampak dah ada sebuah kereta sama kontot ngan kereta ain kat sebelah ni. Warna pun same, siap ain g survey no plat die. Semangat kejiranan kereta kontot betul diri ku ini. Lepas je melabur beberapa juta dalam 7-11 tu dengan senang hati ain g kat kereta sambil senyum kat kedai.. eyh kat mak cik yang ada kat kedai makan tu. Ramai kot yang tengok! Benda yang ain nak elakkan berlaku jua, sempat ain membebel sebab ada risalah kat wiper tuh. Pamplet tuh ain terrembat dah. ampun ye! Tapi mesti tuan dia suke je ain amek pamplet tu, haha.

Lepas ni mata kena bukak besar lagik! walaupun mata kecik tp ain tak berapa rabun.


p/s : suka suki bila tengok kereta kontot same kaler ngan kete I, sebab dlu rase kaler tuh tak chantek.http://emo.huhiho.com

1 comment :

AfiQ said...

hahahahaahha.. alangkah indahnye kalu ak ade kat situ.. akan ku gelak smpai kejang otot perot!!!