May 13, 2010

Burung DItusuk Manusia

Gambaran kehidupan yang sungguh tidak tenteram hinggakan seekor burung pun tidak mampu hidup dengan tenang. Burung Camar menjadi mangsa perbuatan keji manusia. Agak-agak korang kalau manusia kejam macam ni apa kita nak buat? Kita tebuk ehem2x dia je... Padan muka <--- terlebey EMO dah aku.



Biarlah binatang ini hidup dengan bebas. Erm, korang nak tahu tak macam mana keadaan burung yang tertusuk damar di KEPALAnya tu?
Ain tengok gambar ni terus rasa ngilu tang KAPLA... hihi


Kejamkan?? Tak tahulah sapa yang tak berhati perut limpa dan usus ni. Tapi, burung ni masih mampu mengawan tau! ahaks! Productive2x...


sila rujuk KOSMO!



p/s : Galakkan membaca di pagi hari

2 comments :

Iocus Theoda said...

(koman 18SX)
Wakakaka..msti, walaupun burung dh kene panah, masih ada 'burung kecil'. sdgkn amoeba kecik tu pun bleh berpecah 2... :P

ainhamzah said...

haha..
ade2 je komen 18 SX dia..
hehe