May 16, 2010

Punggung Sekinchan Didedah DI Tadika

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat sahabat yang bukan beragama Islam terutamanya Ong Yiiyoke yang tengah gedik-gedik dengan pakwe melayunya. Pergh!!! Sapa bilang pakwe melayu tak menawan..

Selamat Hari Guru untuk semua guru di Malaysia. Nikmatila hari ulang tahun anda ini dan terima kasih untuk segala bakti yang telah di curahkan.

Tak ku lupa chekgu2x di sekolah! Erm, karang la wat ucapan.

Ni ada berita panas dari kilang. Seorang budak misteri telah mendedahkan punggungnya tanpa rasa segan silu. Apa masalahnya ni. Meh la aku describe kan budak ni sebagai Sekincan.. cam familiar plak ngan Sin Chan kan? 


Ni fakta bin bukan auta ok.. Hikhik.. censor plak tajuk aku pagi ni. Bukan apa tiap kali tengok ni kan mesti aku tak tahan nak gelak sebabnya...
.
.
.
.
.
.
.
.


Nak cakap ni mangosteen cam tak bape nak logik sebab tangkai dia. Dah tu ni buah apa? Buah hati korang la kot. Sapa la yang lukis mende alah ni kat dinding tadika tempat aku ngaja. Feel betul dia lukis. 


4 comments :

ARIFFDA said...

hahaha..sabo je la

SHAZA said...

huhuh.....teruk betul ler gambo tu!!!!

ainhamzah said...

@ARIFFDA

hehe.. mmg sabo..
sib bek bebudak tak faham

ainhamzah said...

@SHAZA

hehe.. saba2x..