May 19, 2010

.picit situ.picit sini.tarik situ.tarik sini.

aku baru je balik dr melaksanakan tugas ku sebagai seorang cikgu yang tak berapa nak berwibawa. Penat kot, pagi dah kije dari kul 8.30-5 petang pulak tu sambung malam dari kul 8-10. tapi malam ni kul 9-10 pm. Aku comfirm segila  guli nya untuk berenti kije ngaja tusyen malam. tapi sapa nak ganti aku? sudi? sapa nak sila angkat ibu jari kaki.


apa kes pulak .picit situ.picit sini.tarik situ.tarik sini. ni? tak ada kaitan dengan video clip ustazah yang berskandal ngan warden tu ok. tak glamer langsung, layak ke dipanggil ustazah macam tu? tarik idung ustazah tu sikit, wak lu memalukan status para ustazah ku je. Ustazah ku sayang jangan bimbang ye, news ni tak akan gugat status para ustazah pada saya.


.picit situ.picit sini.tarik situ.tarik sini.
Pergh!! gempak kowt dengan picture tu. tapi apa kaitan dengan pembentangan aku kali ni? korang ingat aku ni cikgu hot ke? ohtidak! 

Aku cuma nak berkongsi pengalaman sebagai pendidik walau pengalaman ku hanya mampu meletak aku sebagai budak setahun jagung. [.picit situ.picit sini.tarik situ.tarik sini.] apa kaitan ini? ok, aku cuma nak mengaku aku memang suka picit student aku tarik tarik pun aku suka.

tarik pipi diorang kasi kembang punya!!! 


bia sampai diaorang nangis manja


picit situ picit sini tarik situ tarik sini. aku suka dengan pipi gebu diorang. agak agak pipi bakal anak aku gebu tak? it's a question  (*_*)

19 comments :

MrS ShaHriL said...

owh....cikgu rupanye....hehhe

zakirah said...

wak lu.saje nak wat ak jeles kan.haha.gdluck babe;)

ainhamzah said...

@MrS ShaHriL

cikgu sementara je ni...
^___^

ainhamzah said...

@zakirah

ko jeles ke?
sabar2x

ainhamzah said...

^___^ <--- muka penat

kingviper91 said...

aq mintak2 pipi anak ko xgebu...
sbb nnt cian anak ko...
pipi lebar... kena tarik, sental...
mcm2 lg la... hak3...

ainhamzah said...

haha..
jahat ko daus!!
hehe pipi dia mesti gebu cam mak dia..
^___^
eira xgebu tp kalo ikut mg gebu ar..
gebu geban

iqbalsyarie said...

ahha...comelnye gambar budak2 tu!

kes ustazah tu mmg memalukan pun...sedih~~~

Raybond said...

haha... kecian dak2 kecik tu.. dari tak tembam, semua jadi tembam ain picit. =)

ainhamzah said...

@iqbalsyarie

ustzah tuh betul2x dah tak ingat dunia...
guider yg terlencong kan iqbal..
^__^

ainhamzah said...

@Raybond

hehe.. nikmat tuh cubit pp budak..
^_^
jgn jeles..

edda(",) said...

alahaiii.. comei nyee

ainhamzah said...

@edda(",)

hehe... btl2x..
^^

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

waahh saya nak budak yg comel tu,,yg 1st

ainhamzah said...

@LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN

namanya amalia maisarah..
sungguh cute, bijak tp nakal..
^__^

TUKANG KATA said...

mesti comel anak u nnti...nnti kawen jmput taw..

nak jwb komen kat sini~ saya bangga mempunyai jiran spt ain :)

komen saya tak boleh gune ea? kenape ye? risau TK..

ainhamzah said...

haha..
amin..
TK..
tadi line ain slow ngat kowt..
dunt worry

** a i l y ** said...

cikgu! saya nak jadi student boleh ? hehe

ainhamzah said...

@** a i l y **

erk..
buleyh2x..
*pss.. bayaran mahal sket