May 10, 2010

Polis Malaysia di benci

Apa ni? harus ke polis malaysia di benci ? Jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Memang tak di nafikan beberapa kes yang berlaku yang melibatkan badan polis Malaysia sedikit sebanyak dah menjejaskan reputasi badan berkenaan namun ain tak suka bila ada yang mengatakan  dia benci polis malaysia!! Walaupun anda playboy muka buruk gila, anak tak layak membenci polis Malaysia ok! Walaupun ain masih tingat sorang polis traffic yang tlh membuat ku brek mengejut gile bangang dia suatu hari tu, ain tetap tak benci dia OK!.


Mcm mana? patut ke? Ok, kalau korang kata patut, cuba pikir kes ni plak. Seorang guru di tangkap kerana menjual dadah kepada para pelajar. So, layak ke kita membenci semua guru di Malaysia kerana seorang guru yang tak berguna tu? Gunalah akal untuk berfikir, guna keypad untuk menaip komen ye!

6 comments :

fiD said...

hohoho...

macam2 skrg...

** a i l y ** said...

kerana nila setitik, bertompok-tompok sebakul baju. hehe

:: enna mardiah :: said...

I agree with u, D.A..

Kalau tgk balik kes2 yg berlaku bru2 nih.. Polis x blh disalahkan 100 peratus.. Nape bdak 2 melarikan diri?? Try pikir balik..

ainhamzah said...

@fiD

dunia makin maju kan~

ainhamzah said...

@** a i l y **

peribahasa baru je aily

ainhamzah said...

@:: enna mardiah ::

btl2x aina... bukak aty la kan