May 20, 2010

lelaki buta,bisu,bakhil,papa jadi IDAMAN


biar betul aku berkenan dengan orang yang buta.bisu.bakhil dan papa.
bukan aku sorang je tapi muslimah ni pun minat jugak ---> (+_+)

biar lah lelaki idaman tu buta matanya.
buta dengan tidak memandang perkara lagha dan maksiat.
malahan sering mengabadikan pandangan matanya untuk ciptaan Allah yang maha Esa
biarlah aku tak dapat lelaki yang sering menggunakan bijik matanya untuk menatap perkara perkara yang mengghairahkan dan aku tak imipikan untuk menjadi idaman bagi lelaki yang sengaja membutakan hatinya untuk melakukan kebaikan. <-- pssst.. &_&

biarlah bisu.. biar dan biar!
biarlah bisu dari menutur 1001 kata yang sering mengguris hati
biarlah bisu dari petah dengan pujuk rayunya yang bisa mempengaruhi setiap cewek di dunia ini <-- cewek? muslimah ok!

Aku tak kisah jika dia bakhil.
Bukan menjadi hamba duit tapi bakhil dalam memberi senyuman kepada muslimah seantero dunia.
Oh tidak! simpanlah senyuman itu buat saya ye! heeee

Dan akhir kalam ku,
biarlah dia papa, bukan papa orang. 
Tapi 'pape'. pape dalam mencari ilmu maksiat dan papa dalam memiliki ilmu mazmumah..

4 comments :

Kasih Ain said...

tp nati kalo bisu mcm mne nk bkmunikasi???

ainhamzah said...

@Kasih Ain

nak cari yang bisu ke?
mksd di sana bisu dr mengatakan yang tidak baik

segalanya maksud tersirat

Cik Ct Fadzil™ said...

:)

ainhamzah said...

@Cik Ct Fadzil™

:)