May 16, 2010

Ku Kusut Kau Keluar Ku Kaku

Kuku kaki kakakku kok kaku kek kuku kaki kakakku
Ku kusut kau keluar ku kaku
kuku kaki ku kaku kau keluar ku kusut

Pssst... putir belit lidah korang. Pe salahnya exercise lidah di malam yang sungguh nyaman ni. Dlm bahasa inggeris disebut tongue-twister. We used to practise in grammar class. Ececey, meluat nengok aku skiping english yea. Dah2x aku blogger melayu yang tegar ok! Meh practise lagi.

Mutu Mimpi Mak Mau Motor Murah Mutu
Busy Buzzer Buzz A Buzzer
She saw sea shell at the sea shore

Kalo korang berjaya menyebut sume ni dengan tangkas nya aku bagi award kat bawah ni untuk korang. Award tongu twister. Kasik belit ko punye lidah!



Ku.Kusut.Kau.Keluar.Ku.Kaku

Ekceli, aku memang sentap gile masa debaran AF tadi. Yang aku maksudkan ngan kusut tu sebab aku dah pergi meninggalkan AF8. ececey, banyak cun muka anak tekak aku nak masuk AF. Sapa yang tersingkir di minggu ke9 AF8? Sapa lagi Ain la. Faktor aku minat dia kenapa yea..

Ain punya pakej yang lengkap bagi aku. Kisah cintanya yang menarik bijik mata aku. Suara serak serak basah mmg padan dengan gaya dan setiap lagu yang dia dapat. Dia pandai berguitar! Tingat plak aku kat sorang blogger macho ni. Wah, macho ke incik mimpi?

Percaya pada diri
dengan harapan dan keyakinan.. u yeah!

tarak apa la adek manis.. abg MAU masih ada!

3 comments :

tengkusri said...

teringat zaman duk asrama sekolah dulu...kena sebut kukerat kuku kaki kuriku kerana kakak ku kata kuku kaki kiri ku kotor dalam masa 1 saat...tergeliat lidah aku...

ainhamzah said...

wah, mencabar betul tu..
ain yang nak sebut ni pun tergeleok lidah..
hehe

chenurulhusna said...

hihihihi.comel blog:)