Nobita Pun Nangis Doraemon Tak Tegur

First aku nak cakap, entry ni peribadi. Kalau nak baca silakan and kalau tak nak baca silakan baca. Neway korang yang baca ain nak bagi eskem ni di pagi hari. Salam Jumaat ye!

Apa plak kaitan Nobita ngan Doraemon dalam entry and dalam luahan aku kali ni? Just perumpamaan mungkin. Cuma kesal dengan seorang blogger tuh. Dah lama kawan dengan dia. Lagipun dah banyak dia ajar aku. Erm, aku tak leh sebut lebih2x nanti ko tahu walau aku tahu ko dah tahu. * ayat keling + serani sket..erk?

Engkau, aku tak tahu kenapa aku dah tak rasa macam pernah jadi kawan kau. Sedey kot bila aku tengok blog kau. Langung aku tak tersenarai dalam blog list kawan-kawan kau padahal semua budak2x uitm ada. Tapi aku tak kisah sebab aku pikir ko tak suka pun blog aku. Kau lebih super dari aku. Tapi harituh ko ym aku, mintak tlg ajar wat itu ini pasal blog. Walau aku budak baru tapi aku tahu sikit2x so aku tolong kau sebab kau tolong aku. Then aku selalu singgah kat shoutmix kau and kadang-kadang komen entry kau yang selalu tak pernah ubah topiknya. Dulu kau selalu datang blog aku and komen merapu (gila-gila) kat shoumix aku. Tapi skarang tak ada langsung.

Aku ingat lagi ayat kau kat blog aku. Kau suka tengok perubahan yang aku dah buat. Terkilan sket je.. Aku harap tak akan ada unsur iri hati ke apa sebab dalam hati aku kau lebih gempak! Macam aku cakap, kau macam doraemon bagi aku. sumber pertolongan dan aku nobita yang tak reti pape.Kau selalu update blog tp.... ^^ 

urm.. all the best!

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN