Bila TOP blogger memberi EMAS

BEN ASHAARI

Ben Ashaari nak bagi EMAS plak kali ni. Memang terlebih kaya lah Ben ni. Kaya dengan sikap pemurahnya untuk membantu para newbie macam ain ni ! Kali ni Ben dengan lebih kaya memberi hadiah EMAS utk sesiapa yang berjaya menarik hatinya dengan sebuah article. Korang nak tahu sila klik sini.

Sebelum ini ain dah parking blog ain kat list KUNING Ben Ashaari ni. Parking free 24/7.. 

Entry ini adalah berkenaan RIZI BIS SHOP

http://alpha-lipid.com/rizi-biz.com/banner/benshaari.gifhttp://alpha-lipid.com/rizi-biz.com/banner/benshaari.gif
http://alpha-lipid.com/rizi-biz.com/banner/benshaari.gifhttp://alpha-lipid.com/rizi-biz.com/banner/benshaari.gif

              Apa yang korang nampak dari banner kelip2x di atas? Benda pertama yang ain nampak adalah 70 % !!!! Tau2x la girls ni pantang ada % % % % ni. Nampak macam ada tulis spring plak kat situ, silap silap. Dia tak jual spring kete. Dengan tagline Online Biz 4 Success ni, RIZI BIZ SHOP sebenarnya menjadi pengedar untuk beberapa produk. 

              Pelbagai jenis produk berkaitan dengan diri ditawarkan. Spring kete bukan diri korang kan? hehe. Sebut je korang nak apa. Nak minyak wangi bagi menghilangkan kehapakan seharian berbelog? ada je kat sini. Produk khas untuk insan bergelar wanita pun ada. Untuk para cowok pun ada. Lebih gempak lagi, produk IT pun ada. Nak tau apa dia? sila survey yea!

              Dalam jutaan ubat yang diiklankan dalam website tersebut, yang paling menambat jantung limpa ain adalah ubat penyubur. Jangan segan-segan kalau korang perlukan ubat penyubur tu,  klik sini je. Ain percaya ubat penyubur ni mampu menjadikan seseorang tu top blogger aka yang paling dikagumi. Kurang2x korang dapat jadi lebih positif. Korang kena tengok tau ubat penyubur tu, terhangat di pasaran!

              RIZI BIZ SHOP ni jugak memberi peluang untuk menjadi usahawan prepaid SMS. Nak tahu caranya sila klik sini. Rambang mata tengok website tu. Macam-macam ada, produk dari ujung kuku kaki kakakku sampai ujung rambut bini kepada laki nenek angkat sebelah ayah saudara saya punya isteri.  Hubungi pihak RIZI BIZ SHOP dengan klik di sini.



BEN situ. BEN sini. 
BEN situ. BEN sini. BEN situ. 
BEN sini. BEN situ. BEN sini BEN situ

RIZI BIZ SHOP ada itu juga RIZI BIZ SHOP ada ini juga
RIZI BIZ SHOP ada produk tu RIZI BIZ SHOP ada produk ni
RIZI BIZ SHOP di situ RIZI BIZ SHOP di sini



I got the secret! Maybe it's for u..


Korang wajib terjah!!


Specky bloggers , lets click this!

Comments

Unknown said…
good luck ain..
semoga berjaya
Adeq Aien said…
thanks sis!!!

amin..
Saiyed said…
all the best...
Adeq Aien said…
@nirelwof

ima aceh..
^_^

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN