Lafaz cinta yang bagaimana


Aquarius
Bahasa English ialah"I Love U", Bagaimana pula dengan bahasa Perancis?? Cara Aquarius mencari cinta umpama sedang mempelajari sesuatu bahasa.

 Pisces
"Saya…. Saya ingin minum bersama-sama dengan awak.." cara meluahkan rasa hati Pisces selalunya bersiat ingin bermanja-manja apabila melafazkan cinta.

 Aries
"Kau milik aku,jadi seumur hdp ini kau kena ikut aku!" Cinta yang bertepuksebelah tangan, ini adalah gaya Aries yang ego.

 Taurus
"Saya rasa benda ni sangat sesuai dengan awak, saya teringin sangat nak hadiahkan untuk awak!" inilah aurus yang mementigkan kebendaan dan juga kewangan. Apabila anda masih belum menjadi kekaihnya, dia tidak akan bermurah hati dengan anda.

 Gemini
"Bagi saya, didalam dunia ini sudah tiada gadis yang sempurna, sesuci dan sebaik selain kausayangku…" Lelaki Gemini suka menggunakan kaya-kata dan janji-janji manis untuk menyanjungi gadis yang diminatinya. Inilah sifat"Playboy" lelaki Gemini.

 Cancer
Dengan berhati-hati lelaki Cancer berkata," Ibu awak mesti seorang jelitawan, rupa awak mirip dengannya," Lelaki Cancer ialah lelaki yang sangat saying terhadap ibunya. Oleh itu, dia berkemungkinan lebih minat dengan perempuan yang lebih tua daripadanya.

 Leo
"Wahai cintau, kau telah jatuh cinta pada ku, maka aku akan berjanji akan menjadikan kau seorang yang paling bahagia dalam dunia ini." Inilah cara lelaki Leo yang ego dan mementingkan diri sendiri yang Cuma indah ketika melafazkan cinta, kemudian tinggal kenangan.

 Virgo
Lelaki virgo menggunakan tindakannya untuk melafazkan cinta pada anda. Kita mungkin akan kecewa kerana tiada kata-kata indah dari mulut Virgo, tetapi cuba perhatikan kelakuannya terhadap anda. Virgo akan berbakti kepada anda.

 Libra
"Hari ini awak sangat cantiklah,"lelaki libra suka menggunakan kemahiran kata-kata manisnya berserta dengan pujian dan kata-kata yang menyenangkan untuk memikat gadis idamannya.Mana-mana gadis yang tidak suka dengan kata-kata manis dan juga pujian (walaupun hanya pembohong saja)pasti tidak akan terlekat.

 Scorpio
Tiba-tiba  sahaja menghadiahkan bunga atau coklat kepada anda.Si dia pula beredar ketika anda masih tengah keliru dantidak tahu apa yang berlaku.Inilah sifat kemisterian lelaki Scorpio yang mempunyai paras rupa yang dingin namun hati umpama api yangbara.

 Sagittarius
"Aku suka dengan awak,mari kita main tennis?"sagittarius ialah seorang lelaki yang bersifat berterus terang dan tidak membelok-belok dengan tuuannya walaupun bab-bab cinta.

 Capricorn
"Ini..saya…"Entah apa yng dinisik-bisikkan oleh Capricorn. Selepas memberikan surat cita kepada anda, dia akan cabut diri hinga batang hidung pun tak nampak.

Comments

Shuk said…
komen 1st dari sy, hehe..
de jugak eh gaye2 nk lafaz cinta dalam zodiac..1st time prasan..anyway, nice entry :)
Adeq Aien said…
@Shukor

Mekaceh ye!
nazira_ahmad said…
thanks 4 da briliant information..
nice blog..
Adeq Aien said…
@nazira_ahmad

thanks..
its for fun..

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KEGUGURAN AWAL

Pengalaman Bersalin Ketuban Darah

TANDA-TANDA BERSALIN